loading...
هر چیزی که باید از بیمه بدونی رو اینجا بخون
مهتا بازدید : 67 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (2)

شرکت‌های بیمه برای بیمه‌گزاران تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند و عوامل زیادی در کاهش دادن قیمت بیمه بدنه تأثیرگذارند. در اینجا قصد داریم به برخی از تخفیف‌های بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف اشاره کنیم؛

هیات‌علمی: اگر شما عضو هیات‌علمی دانشگاه باشید می‌توانید از بعضی شرکت‌های بیمه برای بیمه بدنه خود تخفیف بگیرید.

ایثارگری: اگر شما سابقه ایثارگری داشته باشید بابت این موضوع تخفیفی از جانب بعضی از شرکت‌های بیمه شاملتان می‌شود.

منطقه آزاد: اگر ساکن مناطق آزاد باشید و از خودروی خود در این محدوده استفاده کنید، تخفیفی از جانب بعضی شرکت‌های بیمه شامل شما می‌شود.

تخفیف بیمه بدنه: اگر از بیمه بدنه خود در سال‌های قبل استفاده نکرده باشید، برای تمدید آن خود می‌توانید از تخفیف بهره‌مند شوید.

تخفیف بیمه شخص ثالث: بعضی از شرکت‌های بیمه به بیمه‌گزاران بیمه شخص ثالث خود هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف می‌دهند.

تخفیف بیمه عمر: بعضی از شرکت‌های بیمه درصورتی‌که متقاضی بیمه بدنه دارای بیمه عمر از همان شرکت بیمه باشد، تخفیفی هنگام خرید بیمه بدنه برای وی در نظر می‌گیرند.

تخفیف حساب بلندمدت: درصورتی‌که متقاضی بیمه بدنه در بانک مربوط به همان بیمه، حساب سپرده بلندمدت داشته باشد ممکن است از جانب شرکت بیمه تخفیفی برای وی لحاظ می‌شود. برای مثال اگر متقاضی بیمه بدنه از شرکت بیمه پاسارگاد باشید و در بانک پاسارگاد حساب سپرده بلندمدت داشته باشید.

تخفیف خودرو صفرکیلومتر: بعضی از شرکت‌های بیمه خودروهای صفرکیلومتر را از تخفیف‌هایی بهره‌مند می‌کنند.

تخفیف خودرو وارداتی: برای خودروهای وارداتی هم بعضی از شرکت‌های بیمه تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرند.

علاوه بر تمام این تخفیف‌ها، شرکت‌های بیمه به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی برای متقاضیان بیمه بدنه در نظر می‌گیرند.

تخفیف بیمه بدنه پارسیان

تخفیف بیمه بدنه ایران

مهتا بازدید : 55 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

اگر از خیلی از صاحبان خودرو بپرسید که برای خودروی خود بیمه بدنه خریده‌اند یا نه احتمالاً پاسخ منفی دریافت می‌کنید؛ دلیل آن هم احتمالاً قیمت بالای بیمه بدنه باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سامانه بیمیتو، متأسفانه این تصور نادرست در خیلی از افراد وجود دارد و باعث شده است تا به خرید بیمه بدنه برای خودروی خود کمتر فکر کنند.

شاید باورش برای شما سخت باشد ولی نرخ بیمه بئنه خودرو گاهی اوقات از نرخ بیمه شخص ثالث هم پایین‌تر است. شرکت‌های بیمه غالباً برای متقاضیان بیمه بدنه تخفیف‌های متنوعی ارائه می‌دهند؛ مثلاً بعضی از شرکت‌های بیمه برای بیمه بدنه خودرو صفر تخفیف قابل توجهی در نظر می‌گیرند.

نرخ بیمه بدنه

بیمه بدنه خودرو صفر

مهتا بازدید : 69 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

زمانی بین کلی شرکت بیمه سردرگم می‌شویم که نتوانیم بیمه خوب را تشخیص دهیم. بهترین بیمه شخص ثالث ویژگی‌هایی دارد که اگر آن‌ها را بدانیم انتخاب ما ساده می‌شود. ویژگی‌های یک بیمه شخص ثالث خوب به شرح زیر است:

  • قیمتش مناسب باشد: اکثر افراد دنبال بیمه ارزان هستند ولی ارزانترین بیمه شخص ثالث الزاماً بهترین بیمه نیست. اما یک بیمه شخص ثالث خوب باید قیمت مناسبی هم داشته باشد.
  • سطح توانگری بالایی داشته باشد: سطح توانگری شرکت بیمه توانایی آن شرکت در پرداخت خسارت به بیمه‌گزار است. موقع بروز حادثه اگر شرکت بیمه توانایی پرداخت خسارت را نداشته باشد نمی‌تواند آن را پرداخت کند. لذا یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که سطح توانگری مالی بالایی داشته باشد.
  • تعداد شعب پرداخت خسارت: یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که تعداد شعب پرداخت خسارت زیادی داشته باشد. اگر بیمه‌گزار دچار خسارت شود و تعداد شعب پرداخت خسارت شرکت بیمه کم باشد، ممکن است در روند پیگیری خسارت دچار مشکل و دردسر شود. مخصوصاً در شهرستان‌هایی به‌جز تهران این موضوع خیلی مهم است. بعضی از شرکت‌های بیمه ممکن است در شهر شما اصلاً مرکز پرداخت خسارت نداشته باشند.
  • رضایت از مبلغ پرداختی خسارت: یکی دیگر از موارد مهم درباره شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه شخص ثالث می‌خرید این است که بدانید کسانی که قبلاً از آن شرکت بیمه خسارت گرفته‌اند چقدر از مبلغ دریافتی راضی بودند. رضایت از مبلغ دریافتی از همه شرکت‌های بیمه یکسان نیست و هنگام خرید بیمه شخص ثالث باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
  • زمان پاسخگویی به شکایات: در روند دریافت خسارت یا خرید بیمه ممکن است مواردی پیش بیاید که منجر به شکایت شما شود. اینکه چقدر طول می‌کشد تا شرکت بیمه به شکایت شما رسیدگی کند بسیار مهم است. پس یک بیمه شخص ثالث خوب بیمه‌ای است که در صورت بروز شکایت به شرکت بیمه، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد و مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن حل شود. این مورد نیز در شرکت‌های بیمه مختلف ممکن است متفاوت باشد.
 

مهتا بازدید : 58 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

کافی است یک‌بار در سطح شهر قدم بزنید و کمی به اطراف خود نگاه کنید. نمایندگی بیمه ایران، دفتر بیمه البرز، شعبه بیمه پاسارگاد، مرکز پرداخت خسارت بیمه سامان و اسامی مختلفی که در جای‌جای شهر می‌بینید که خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهند. شاید برای شما هم سؤال شده باشد که هنگام تمدید بیمه شخص ثالث  به کدام‌یک از این دفاتر باید مراجعه کنم یا اینکه بهترین بیمه شخص ثالث را کدام شرکت بیمه ارائه می‌دهد. اصلاً بیمه شخص ثالث این شرکت‌ها با یکدیگر تفاوتی دارد یا خیر؟

جواب سؤال‌های بالا بیمیتو است. بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو کافی است اطلاعات ساده‌ای درباره ماشین خود وارد کنید و فهرستی از بیمه‌های مختلف را با ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها مشاهده کنید. در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید با مقایسه ویژگی‌های هر یک از بیمه‌های مختلف و با توجه به اولویت‌های خود، بهترین بیمه را برای خود انتخاب کرده و آنلاین بخرید. پس از خرید نیز بیمیتو بیمه شما را صادر کرده و رایگان به دست شما می‌رساند. بیمیتو انتخاب و خرید بهترین بیمه را برای شما آسان کرده است. فقط کافی است در وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو چند کلیک کنید. بیمه شما آماده درب منزل است!

 
مهتا بازدید : 67 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

برای استعلام بیمه عمر روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مرسوم‌ترین این روش‌ها مراجعه به نمایندگی‌های مختلف بیمه و محاسبه بیمه عمر و دریافت مشاوره توسط آن‌ها است. با استفاده از این روش می‌توانید نسبت به آن بیمه اطلاعات لازم را کسب کنید و از مزایا و معایب آن باخبر شوید. ولی این روش استعلام، مقایسه بین بیمه‌های عمر مختلف را سخت می‌کند و شما باید جدول بیمه عمر تمام شرکت‌های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید تا ببینید

بهترین بیمه عمر کدام است تا نسبت به خرید آن اقدام کنید.

یکی دیگر از روش‌های استعلام، محاسبه آنلاین بیمه عمر از بیمیتو است. با این روش شما دیگر نیازی ندارید به‌صورت حضوری به نمایندگی بیمه مراجعه کنید. در هر ساعت از شبانه‌روز و در هرجایی کافی است به اینترنت دسترسی پیدا کنید و استعلام بیمه عمر خود را دریافت کنید. با این روش ابتدا باید اطلاعات لازم درباره خود و بیمه مدنظر خود را وارد کنید، سپس فهرستی از بیمه‌های مختلف را مشاهده کنید. این روش امکان مقایسه در لحظه را فراهم می‌کند و دیدی جامع درباره بیمه‌های عمر مختلف به شما می‌دهد که هر کدام چه مزایا و معایبی دارد و کدام یک برایتان مناسب‌تر است.

استعلام آنلاین بیمه عمر سامان

استعلام آنلاین بیمه عمر پاسارگاد

مهتا بازدید : 75 دوشنبه 23 تیر 1399 نظرات (0)

بهترین نوع بیمه عمر در بیمه ایران طرح مان بیمه ایران است. این طرح جامع‌ترین طرح بیمه ایران محسوب می‌شود و بیشترین مزایا را در بین سایر بیمه‌های عمر ایران دارد. منظور از مزایا، پوشش‌های ارائه شده توسط این بیمه و همچنین سقف تعهدات آن‌ها است. پوشش‌هایی که بیمه مان ایران ارائه می‌دهد عبارت است از:

  • فوت: مطابق این پوشش درصورتی‌که بیمه‌گزار فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعانش می‌رسد.

  • فوت ناشی از حادثه: مطابق این پوشش درصورتی‌که بیمه‌گزار در اثر بروز حادثه‌ای فوت کند، علاوه بر سرمایه فوت، سرمایه فوت ناشی از حادثه نیز شامل ذی‌نفعانش می‌شود.

  • ازکارافتادگی ناشی از حادثه: درصورتی‌که بیمه‌گزار در اثر بروز حادثه‌ای ازکارافتاده شود و نتواند به شغل قبلی خود ادامه دهد، می‌تواند با داشتن این پوشش از بیمه غرامت دریافت کند.

  • معافیت از پرداخت حق بیمه: با انتخاب این پوشش درصورتی‌که بیمه‌گزار در اثر بروز حادثه‌ای ازکارافتاده شود از پرداخت الباقی حق بیمه تا آخر قرارداد خود معاف می‌شود و شرکت بیمه بجای او حق بیمه را می‌پردازد.

  • امراض خاص: امراض خاص شامل 5 بیماری سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن و بیماری قلبی نیازمند عمل قلب باز می‌شود. درصورتی‌که بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد خود دچار هر یک از این بیماری‌ها شود می‌تواند مطابق بیمه‌نامه از بیمه غرامت دریافت کند.

مهتا بازدید : 56 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

برای دریافت استعلام بیمه بدنه پارسیان, سامان، ایران و... می‌توان برای هر یک به یکی از نمایندگی‌های آن‌ها مراجعه کرد. پس از ارائه درخواست بیمه بدنه برای هر یک از نمایندگی‌ها، خودروی شما باید کارشناسی شود تا هزینه حق بیمه آن مشخص گردد. این کار کمی مشکل و وقت‌گیر به نظر می‌رسد و نیاز به پیگیری زیادی دارد؛ اما عجله نکنید! شاید روش‌های راحت‌تری هم وجود داشته باشد!

بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو می‌توانید استعلام بیمه بدنه آسیا، البرز، دانا و... را به‌صورت اینترنتی دریافت کنید. بدین‌صورت است که وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو می‌شوید، اطلاعات لازم از جمله نوع خودرو، مدل آن، سال ساخت، ارزش ریالی خودرو و پوشش‌های درخواستی را وارد می‌کنید، پس از این مرحله فهرستی از قیمت و شرایط شرکت‌های مختلف قابل مشاهده است. در این صفحه می‌توان بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با یکدیگر با استفاده از پارامترهای مختلف مقایسه کرد و بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کرد. با این روش می‌توان در کمترین زمان ممکن و از منزل خود، استعلام بیمه بدنه پاسارگاد، کارآفرین، سینا و... را دریافت کرد و از بین همه آن‌ها، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد. با استعلام از سامانه بیمیتو علاوه بر قیمت می‌توان بیمه بدنه شرکت‌های مختلف را با توجه به میزان رضایت مشتریان از پرداخت خسارت، سطح توانگری شرکت بیمه، میانگین زمان پاسخگویی به مشتریان و تعداد شعب پرداخت خسارت نیز با یکدیگر مقایسه کرد و خریدی آگاهانه برای خود رقم زد. همچنین مطمئن بود که مناسب‌ترین گزینه خریداری شده است. همین الآن می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید و استعلام بیمه بدنه خودروی خود را آنلاین دریافت کنید. استعلام آن رایگان است!

بیمه بدنه پارسیان

بیمه بدنه پاسارگاد

مهتا بازدید : 50 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه بیمه‌ای است که در گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شده اما امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده است و عده قابل‌توجهی نسبت به مزایای آن آگاه شده‌اند. پوشش‌ها و شرایط بیمه بدنه به این صورت است که این بیمه در صورت سرقت خودرو، تصادف‌هایی که فرد مقصر باشد، تصادف‌هایی که فرد مقصر متواری شود و... جبران خسارت می‌کند. بنابراین با وجود بیمه بدنه می‌توان مطمئن بود که با بروز هر خسارتی، بیمه هزینه جبران آن را می‌پردازد. با توجه به این موضوع باید ببینیم هزینه حق بیمه بدنه چقدر می‌شود و برای داشتن این بیمه و بهره‌مندی از این مزایا چقدر باید بپردازیم.

تخفیف بیمه بدنه

نرخ بیمه بدنه

مهتا بازدید : 56 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

در بررسی بیمه عمر حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • پوشش‌های بیمه عمر: بیمه عمر پوشش‌های زیادی دارد. انتخاب این پوشش‌ها بستگی به شرایط ما دارد. اینکه مجردیم یا متأهل، اینکه چه شغلی داریم و موارد دیگری در انتخاب این پوشش‌ها تأثیرگذارند.
  • تعرفه بیمه عمر: تعرفه بیمه عمر در کل شامل حق بیمه‌های پرداختی، سرمایه فوت و اندوخته بیمه عمر می‌تواند باشد. اینکه با پرداخت چه مقدار حق بیمه تا چه اندازه سود مادی نصیبمان می‌شود نیز موردی است که بررسی آن حائز اهمیت است.
  • سابقه شرکت بیمه: یکی از مواردی هم که باید به آن توجه داشت این است که شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه عمر خریداری می‌کنیم برای چه مدت است که بیمه عمر ارائه می‌دهد و تاکنون چقدر در این زمینه موفق بوده است. سطح توانگری شرکت بیمه و توانایی شرکت بیمه در اجرای تعهدات نیز مواردی است که باید در نظر داشته باشیم.

با استفاده از سامانه بیمیتو به این اطلاعات به صورت یکجا دسترسی پیدا کنید و در کمترین زمان ممکن بیمه عمر مورد نظر خود را انتخاب کنید. همین الان می‌توانید وارد سامانه بیمیتو شوید و استعلام آنلاین بیمه عمر مورد نظر خود را دریافت کنید.

بهترین بیمه عمر و سرمایه ‌گذاری 

بیمه عمر پارسیان محاسبه 

مهتا بازدید : 54 دوشنبه 09 تیر 1399 نظرات (0)

خریدن یا نخریدن بیمه عمر شاید یکی از سؤالاتی باشد که ذهن ما را گاهی اوقات به خود درگیر کند. اگر هنوز در خریدن این بیمه تردید دارید و نمی‌دانید که خرید آن به نفع شما است یا خیر باید ببینید مزایایی که این بیمه در اختیار شما قرار می‌دهد نسبت به حق بیمه آن ارزش دارد یا خیر. اگر هم به این نتیجه رسیدید که باید بیمه عمر بخرید اما نمی‌دانید که از کدام شرکت باید آن را خریداری کنید می‌توان با روشی ساده فهمید که باید بیمه عمر تامین آتیه پاسارگاد خرید یا بیمه عمر ایران .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,228
  • بازدید کلی : 5,321